Friday 5 June 2015

ADIK ANIS DALAM MINGGUAN WANITA LAGI.....

RETIS KAN CIK ADIK ANIS

Assalamualaikum #AdikAnisLovers

Jangan tak percaya Cik Adik Anis keluar dalam MINGGUAN WANITA lagi tau.. Pergghhh famous kan Cik Adik Anis sekarang (meh kertas Cik Adik Anis kasi autograf).. hehehehhehee.. 

Kalau korang semua nak tahu Cik Adik Anis rasa terinspirasi sangat dengan kejayaan Kak Anis CMC. Kalau boleh Cik Adik Anis pun harap company Cik Adik Anis dapat berjaya suatu hari nanti. Sambil tu, dapatla Cik Adik Anis bantu semua agen yang inginkan pendapatan tambahan. Apa kata pepatah tu di mana ada kemahuan di situ ada jalan.

Cover majalah MINGGUAN WANITA JUN 2015

Tapi, Cik Adik Anis nak kasi tahu yang pengambaran majalah ni telah berlangsung hampir setahun yang lalu. Jadinya banyak juga perkembangan yang telah berlaku dalam kilang Cik Adik Anis ni. Macam sekarang Adik Anis Cakes dah dapat sijil MeSTi, dan alhamdulillah sekarang tempahan yang telah diterima pun semakin banyak sampaikan Cik Adik Anis tak menang tangan nak siapkan tempahan tau.

Eh! Eh! Cik Adik Anis terperasan ada kesilapan dalam penulisan dalam majalah tu. Sepatutnya keluaran kami adalah seribu untuk sehari bukannya seribu untuk sebulan. hehehhee.. Lagi satu, kilang Cik Adik Anis bukannya 'dekat dengan kedai kek saya' tapi kilang Cik Adik Anis dekat dengan rumah boss Cik Adik Anis, En. Abdul Hai dan Pn. Sophia Munirah. hehehhee.. Biasala tu manusia yang buat kan tak lepas dari kesilapan. Tak apa Cik Adik Anis maafkan. huhuhuhuu

Dari kanan adik Adam Arif, Pn. Sophia Munirah, Pn Mas Hanum dan Pn Ayifa Laila

Amboii sedapnyaaa kek ttuuuuu.. Minta siket... ehehhehe
So, kalau korang nak tahu cerita yang selanjutnya belilah majalah MINGGUAN WANITA keluaran JUN 2015 ni. 

Wassalam.

No comments:

Post a Comment