Wednesday 11 March 2015

KEK YANG PASTINYA BUAT ANDA LAPAR!

SENARAI KEK #adikanis YANG SUPERLICIOUS!

TENGOK PUN DAH TERLIUR KAN!


Assalamualaikum.
Hai #AdikAnisLovers semua!!!

Amacam dah try ke buat kek RED VELVET SUPER SEDAP yang Cik Adik Anis kongsikan semalam? Apa belum? Kalau belum #AdikAnisLover boleh klik sini untuk baca entry yang lepas yea. 

Kalau ada yang dah cuba, Cik Adik Anis nak juga tahu jadi tak? Apa terlebih masin? No! No! No! Kurangkan garam tu yea. Atau terlebih manis? Pun tak boleh manis sangat tau! Tak elok untuk kesihatan. Lagipun Cik Adik Anis percaya yang #AdikAnisLover semua dah cukup manis dengan senyuman. Kan! So, kurangkan gula siket yea sayang-sayang sekalian.

Kalau semalam Cik Adik Anis kongsikan resepi RED VELVET yang SUPER SEDAP. Harini Cik Adik Anis nak senaraikan kek #adikanis yang superlicious. Tak perlu kata apa-apa, biar gambar berbicara. ;)

Blueberry Cheese

Chocolate Toffee

Chocolate Strawberry Cheese

Chocolate Moist 

Chocolate Cheese

Green Velvet

Marie Layer

Oreo Cheese

Tiramisu
Macam mana? Ada yang dah berkenan di hati ke? Atau ada yang dah terliur? Jangan risau Cik Adik Anis akan kongsikan RAHSIA RESEPI untuk semua kek ini pada entry akan datang.

EH! EH! Ada lagi gambar yang Cik Adik Anis nak share lah! 









GLUPPP!!! Sedapnyaaa..
Cik Adik Anis pun terliur dah tengok ni. Nak pi makan kek lah!

Babaiii #AdikAnisLovers!

#TIPSADIKANISCAKES
Jika coklat yang digunakan berketul-ketul, tambahkan satu hingga dua potongan kecil mentega putih atau minyak goreng, kacau hingga coklat licin semula.

INILAH RAHSIA KEK SUPER SEDAP KAMI DI ADIK ANIS!
SELAMAT MENCUBA!

No comments:

Post a Comment