Thursday 26 March 2015

GST BUKAN MASALAH LAGI

AYUH SERTAI KAMI!

Assalamualaikum #AdikAnisLover.

PENDAPATAN ANDA TIDAK MENCUKUPI?
KOS SARA HIDUP TERLALU TINGGI?
TERBEBAN DENGAN HUTANG BERPANJANGAN?

MAHUKAN JALAN PENYELESAIAN?
AYUH! SERTAI FAMILY #ADIKANISCAKES!

Sana sini Cik Adik Anis dengar orang bercakap pasal GST! Harga barang sana bakal naik. Kedai pun sini bakal jual mahal. Harga mencekik ke darah! Mengeluh! Mengutuk! Mencemuh! Ketahuilah daripada kalian semua mengeluh ada baiknya kalian mencari jalan penyelesaian. Teringat Cik Adik Anis akan pepatah "dengan keluhan, masalah tidak akan dapat diselesaikan".

Habis tu apa yang kalian boleh lakukan?

USAHA!
Alif waw sin alif haa alif. U-SA-HA!

Oleh sebab itu, Cik Adik Anis nak ajak semua #AdikAnisLovers sertai #FamilyAdikAnis dengan menjadi stokis atau agen #adikanis. Ini bukanlah bermakna anda perlu berhenti daripada kerja sekarang. TIDAK! Maksud Cik Adik Anis jika anda telah mempunyai pekerjaan jadikan pekerjaan menjual kek ini sebagai kerja sampingan anda. Tetapi, jika anda suri rumah anda boleh lakukan secara sepenuh masa.

Kenapa?
Apa yang untungnya sertai #FamilyAdikAnis ni?

Cik Adik Anis tahu ramai yang tertanya boleh untung ke dengan jual kek? InsyAllah Cik Adik Anis sangat positif dalam perniagaan. Malah, kalau kalian pernah dengar pasal Anis Chocolate Moist? Itulah mentor #adikanis dalam bidang perniagaan. Anis CMC telah berjaya membuktikan dengan hanya menjual kek, kita mampu untuk teruskan hidup di samping membantu orang lain.

Jika ada yang berminat hubungi Cik Adik Anis di talian 018-396 3930.


Adalah lebih baik jika diberikan kayu pancing daripada diberikan ikan.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment